.

2012-02-18 @ 22:56:17
åkte hem vid midnatt igår. lade mig i nytvättade rutiga lakan. fick hoppa in idag och jobba på sturehof under lunchen. mina ben vill inte bära min kropp och mitt huvud vill inte syresätta min hjärna. menmenmen sitter i min prickiga blus och vill egentligen bara dricka vin och dansa. det är plusgrader och det regnar. jag tänkte att det nog blivit vår nu. så tänker ha på mig vårkläder och köpa en stor halsduk och värma mig mer. bra. hoho. hejdååi
ps. för er som undrar hur det går med min gladhet eller vad man ska säga, det går bra. ibland suger vissa kvällar när jag sitter själv och försöker plugga eller så. eller när jag känner att någon inte orkar med mig. eller bara blir lite transparent. det är verkligen inte vad jag behöver just nu. egentligen behöver jag bara mina fina fina vänner och lite sol.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0