hej

2012-02-28 @ 22:32:41
fina i otakt. nej är inte alls såhär taggad på livet. mest bekymmrad, men om man inte läser så kanske man tror att jag är glad. och det är väl bra för de som bara vill se bilder eller så.
ritar och suddar och stompfar. ritade av en bild på ida och jossan som jag tog när vi fikade på götgatan en varm eftermiddag. det blir bara inte bra. blyertsen smetar inte ut sig jämnt. de smala strecken blir varken smala eller raka.
mm. aja. jag skriver bra listor, lite texter ibland. och har bytt ut kaffet mot te. vill bara sätta på en film nu. ja, det ska jag göra. en fransk film. tända ljus. och dricka mitt te. gonatti

Kommentarer:
Postat av: isse

du är så fin

2012-02-28 @ 22:47:03
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0