mer instagrammisar

2012-02-16 @ 18:17:02
hade redan tappat matlusten och satt på rummet en lördagkäll och ritade tre likadana zebror
spelade kort och drack te/kaffe med alina en kväll. blev här sjuk och försökte läsa mig frisk. 
tog sjuklingbad och väl påväg till skolan hade jag säkert fem lager kläder på mig
vaknade till frost på fönstret och snöiga tallar. lunch mingel med strindberg
hade hatt en dag i stan och musse och långkjol. åt pluggpannkakor
åt/drack min bästa grönsak/dryck mmmmmmm. och satt och fotade mig med dem. plus två böcker
teatern igår och olivia i snöstormen påväg hemoch jag posade stelt imorse i sportbyxorna och läste äckelstrindberg och drack godaste smoothien

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0