torsdag

2012-02-23 @ 19:50:14
dricker te och läser. det är ungefär vad jag gör om kvällarna. och gosar ner mig under en ful fleecefilt och massa kuddar bakom mig. nu gör jag samma sak men nervöst skrollar igenom mina musik listor i hopp om att hitta en perfekt låt. jag antog mig min egna utmaning att söka till ensamble till trean och jag kan inte sjunga. så jag kommer dö.
förövrigt finaste dagen på länge. för har bara varit så himla glad av ljuset och så. alltså åh. plus har visualiserat Jackan och Skorna som jag nu har längst upp på min köplista med en jordglob tätt efter. har letat i månader. hittar verkligen inga jordglober(ar?). måste ha(måste ju va lite hipster osv).
'standardgif

Kommentarer:
Postat av: Sofia Lou

Urban Outfitters har jordglobar! på övervåningen, längst bort till vänster på typ ena "balkongen". stora och små, tror nån lyser också! :)

2012-02-26 @ 18:14:08
URL: http://sofialou.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0