.

2012-02-28 @ 15:47:11
timvisaren hade passerat midnatt och vi låg hopkrupna i soffan och kiknade åt gamla skolkataloger. vi drack kaffe och åt vindruvor. åh alina är så bra. jag gick hem genom snöfall och det dröjde inte länge förän fotstegen jag lämnad bakom mig försvann i ett vitt puderlager. blev väckt av min hund som hoppade upp i sängen och jag åt laxmacka, smootie och grapefrukt till frukost
jag ritar och lyssnar på min bästa musik som jag mår så himla bra av. är redo med en hel kanna kaffe för dagen.
så nu ska jag dricka kaffe.
rita ansikten
skriva om sånt jag inte har
skriva om sånt jag vill ha
låta solen lysa över torra gator

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0