.

2012-01-08 @ 02:34:17

ibland får jag bara sådär ont i magen. så som att den vrids ut och in. och huvudet lika så.
jag har gjort en ny blogg. eller en tumblr, men inte en mainstream bildtumblr. utan en blogg. har varit öppen med mig själv. skrivit av mig. och låtit mig inspireras.
jag borde ha vänt tillbaka dygnet nu. men njuter för mycket av att sova ut. jag hinner gå upp ur sängen och dricka en kopp kaffe, sen har mörkret bäddat ner oss igen. jag blir som apatisk. vill inte riktigt göra något, är aldrig nöjd, är inte hungrig. är bara trött. trött på allt och trött i kroppen.
jag har en dag på mig att ställa tillbaka. att ta det lugnt men ändå hinna med så mycket.
går fortfarande runt i mina spruckna docs och letar efter mitt-i-veckan-pussar. även helg-pussar. letar eller/och längtar att bara bli lite kär.
hejdå


Kommentarer:
Postat av: Anonym

skulle man kanske kunna få länken till den? :)

2012-01-08 @ 15:15:45
Postat av: linn

fint <3

2012-01-09 @ 21:16:54
URL: http://puuma.blogg.se/
Postat av: isse

jag vet vad den heter!!! hehe klol

2012-01-09 @ 22:02:34
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0