2012-06-17 @ 18:35:43
min dator är överfylld med bilder. iphotogalleriet är fyllt till max och jag orkar inte överföra allt vår internetspara-sak.
de senaste dagarna har jag promenerat med min hund. i fredags mötte jag upp harriet och överraskade henne med sushi och jordgubbar. sedan satt vi i rosa solnedgång på hennes balkong några stycken. klockan slog 00.00 och harriet blev 18. åh. och igår åkte jag ut till boo och partytältade lite med öl och ostbågar och spontanjam och satt till klockan fem på morgonen och inväntade morgonens första buss med rövin och korv.
idag vill jag påstå att jag är mer sliten än de som kom hem från hultsfred.
slutsats av de första dagarna på sommarlovet: tycker om mina vänner himla himla mycket.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0