ska försöka hänga här mer

2012-06-22 @ 01:33:48
för en kvart sen tänkte jag att jag skulle vilja blogga mer. att jag inte ens själv går in på min blogg någon gång för att nyfiket studera nya kommentarer. tio minuter senare läser jag att det finns efterfrågan att blogga mer. men min förmåga att skriva har försvunnit. kan inte få en händelse låta sådär spännande som den var. eller ett moln sådär fluffigt. den där känslan så himla övervinnlig. den där längtan så stor. 
jag försöker leva sommarlov ända ut i fingertopparna men verkar inte få ihop det. känner mig slö ofärdig orkeslös fantasilös och tråkig. solen får gärna visa sig mer så man kan spendera långa dagar vid vattnet. sitta i saltvattenshår om kvällarna och vara med fina vänner under veckan solen knappt går ner. 
försöker intala mig själv att det kommer. att sömnlösa nätter inte kommer bero på sorg eller tomhet. att jag inte kommer komma ur havet förens jag hoppar i igen. att tiotals nätter kommer äga rum på tomma gator, berusade, lyckliga. 
jo. det kommer

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0