born to die

2012-03-03 @ 16:58:00
försöker fokusera på mitt febrila tuggande av mitt eukalyptustuggummi för att förtränga det onda i min vänstra fot. mitt hår luktar klor och vind och är inte alls rakt trots måndagens behandling. varje steg är en drift och folk passerar oroade på östermalms perrong. 
trots min fotincident var det en bra kväll igår! nu ska jag bara dö och lägga en fryst wokpåse på min fot. vill bara filmgosa ikväll. åh, kom hit alla. hehe skojja. eller så vill jag sitta och rita på en balkong under massa filtar och gosa med någon. men ja nej okej. glad lördag

Kommentarer:
Postat av: Jossan

jag tyckte ditt senaste inlägg som du tog bort va fint. Vad jobbigt att känna så men jag hoppas att du hittar något som kan göra att det känns bättre! Tänk på att det inte är långt kvar till Nice nu :)))

2012-03-04 @ 14:38:46
URL: http://chan3l.blogg.se/
Postat av: Josen igen

jaa alltså jag fattar om det kändes lite jobbigt och utlämnande! JAAA fattade det typ nu att vi verkligen ska dit, då ska vi sitta på kaféer och sola och va fancy och komma hem lite bruna tycker jag :3

2012-03-04 @ 16:55:57
URL: http://chan3l.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0