tisdag

2012-03-06 @ 19:49:35
igårkväll satte sig mamma och kollade priser och datum och destinationer. jag och mamma kanske ska resa någon gång mellan påsk och sommarlov. eller hon kollade på det. och jag drog själv slutsatsen att vi ska det.
idag har jag blivit så klädinspirerad, att görainspirerad, att sy, att säga, att våga, att inreda, att köpa osv. jag har skrivit en lång lista på saker. så jag behöver nu ett jobb. känns så dumt att gå runt med en dyr plånbok som det inte finns en krona i. tomma kort men som fått ligga kvar och skavas av i hörnen
aja. man kan uppenbarligen inte få allt
chillar i kort hår och sidbena

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0