i brist på livsharmoni

2012-05-07 @ 20:49:04
har tydligen tappat förmågan att skriva. har uppenbarligen tappat förmågan att utrycka mig i klartext. försöker fortfarande återuppstå från min vinterdvala som jag fortfarande verkar befinna mig i. men jag har tankarna på så mycket annat.
tex på hur min ekonomi ska gå ihop i sommar(har bestämt att prioritera jobb framör nöje nu.). på vad som saknas i mitt kala nakna rum för att förgylla den med härlig harmoni. på om det är möjligt att jag någonsin kommer vara hälsosam i minst en vecka. på hur mycket(ca i klädväg) jag vill ha. på sista rycket i skolan som jag inte alls har lust med. på att hinna med allt jag vill i sommar. på om kärlek någonsin kommer tvista mitt hjärta och ändra dess rytm.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0