story of my life. herregud

2012-05-06 @ 19:37:30
ögnade igenom lite blogghistorik igår. märkte att december nog var min bästa skrivartid. jag fick ihop ord och meningar till något bra och väsentligt.
igårkväll var jag ett nervvrak. jag var känslomässigt instabil. jag grät och jag skrattade. satt skräddare och kramade krampaktigt en kudde. drack kaffe och cola för att verkligen förlänga smärtan genom att aldrig kunna sova.
men idag vaknade jag med solsken vilande längs benen. rotade fram mitt fem år gamla målar-kit och blev helt lyrisk. målade. grillade hamburgare. åkte och tränade med ida. tog en promenad i solen från hornstull till slussen i bara kofta. kom hem och åt skagen. och nu ska jag minsann göra mig en kopp te och absolut inte plugga. och typ gå och lägga mig klockan nio. så. gonatt.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0