instalydia

2012-11-12 @ 18:19:00
hängde på skoltoan idag. och köpte kavaj och örhängen igår.
 åkte till stan. och sov. 
köpte kedja. och var gladis
var dödstrött. och åt kiwi
såg blond ut. och peace
leo. och blåbär
var lite sjuk en dag.
hade hundgos i sängen. och hängde under stjärnorna
drack kvällskaffe hos alina. och hängde på skoltoalett
klockis. och gladis
bubbelbadade. och det spöregnade en eftermiddag
åt sushi. och försökte bleka tänderna med tandkräm
vaktande wendy i trapphuset. och jag skulle på pw
städade rummet. och åkte till harriet för goskväll
leo blev 13. och vi åt pannkakor
hade fläta. och leo
var lite peace. och skulle på möte
hundprominadis med mami. och köpte en jeansskjorta
hade lite prickisar. och ritade
lillpojkis. och min fina goströja
jag skrev massor. och jag och nelson gosade

och även gos med wendy. och softade under sthlmkartan

Kommentarer:
Postat av: sarah

du är så himla himla söt. puss

Svar: åh tack
Lydia

2012-11-12 @ 22:04:23
URL: http://sarahhelmertz.blogspot.com
Postat av: :)

Du kan va en av dom vackraste personerna jag sett och din stil är så fet

Svar: meeeeen tack!! alltså åh
Lydia

2012-11-15 @ 05:26:49
Postat av: johanna s

Hej!
Var har du köpt din guldkedja (halsbandet) ?
Jättebra blogg btw!!

Svar: topshop!! tack!!
Lydia

2012-11-19 @ 09:52:44
Postat av: ;)

Guu så fina örhängen, var har du köpt dom?

2012-12-08 @ 18:37:39


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0