typ brist på motivation eller något

2012-11-18 @ 11:49:13
vad fan gör man när man aldrig kan genomföra det man tänker att man ska göra? när jag hela tiden vill säga det där men fastnar med orden i tungan. när jag hela tiden vill göra det där men reser mig aldrig upp. när jag hela tiden vill skriva det där men halkar med fingrarna. 
jag vet inte. känner mig så värdelös när jag tänker på att som faktiskt är möjligt och relevant. men som aldrig blir av. 
saker jag borde göra, som jag även vill göra: börja fota till projektarbetet. prata om en viktig sak. köpa gymkort och träna järnet. även ta promenader på döddagar och göra hemmaövningar. skriva det där hyllningstalet till svenskan som jag ska hålla lite stelt om en och en halv vecka. skriva ett cv och ge mig ut till en grå matbutik och försöka få ett jobb. få ihop nyår/födelsedag till något festligt. skriva i min brabok varje kväll. äta nyttigt. läsa böcker ur min bokhög bredvid sängen. 
KAN JAG INTE BARA TA TAG I ÅTMINSTONE EN SAK I TAGET. måste börja sätta upp mål och tidsbegränsning på grejer. 

Kommentarer:
Postat av: Leyla

Men åh!! Vart hittar jag lika fin mössa?

Svar: cubus!
Lydia

2012-11-18 @ 12:34:00
URL: http://braibland.devote.se


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0