lite frågor jag fått den senaste tiden.

2012-10-27 @ 10:54:57
hur gör man med jobbiga killar? syftar på killar som bara skadar ens hjärta.
det är så fint att jag får frågor om kärlek ibland. men jag är verkligen fel person att fråga. jag vet inget om svek och obesvarad kärlek. och jag hoppas egentligen att det dröjer ett tag innan jag får den erfarenheten. det enda jag vet just nu om sånt är att jag är så himla glad med någon. vill kunna svara men har ingen aning. vet hur svårt det är att tänka bort sånt. men någonstans måste man ju gå vidare. oavsett hur jävla ont det gör. mer än så vet jag inte. är ledsen. 
 
har du bara den tröjan eller har du tagit bilderna vid samma tillfälle?
(fick denna på senaste inlägget igår) haha asså fattar inte om du menar att jag ofta har den på bilder eller på bara de fem bilderna eller vad det var. för de bilderna som är i inlägget togs samtidgt, haha. men annars så sätter jag ofta på mig den när jag kommer hem från skolan för den är så jävla soft. jag har sjukt mycket kläder men jag använder typ ingenting. därför skapade jag min bloppis där ni kan fynda mina gamla godingar. 
 
kan du inte visa bilder på ditt rum?
kolla här och här. dock har jag gjort om lite mer nu. men inte så mycket. kanske kommer bilder nån gång!
 
 
kan du inte visa mer kläder/stil???
jag gör ju det ibland. känner ibland att jag skulle vilja göra det. men skulle vilja ha ett stativ och en softare garderob. jag har ju mer av en dagboks(&egobilds)-blogg, ingen modeblogg. men vi får väl se.
 
 
jag är jättenyfiken på vart din acne-tygpåse kommer ifrån? hittar inte den någonstans.
jag och en vän var på fjäderholmarna i somras och hittade ett litet tryckeri där man fick trycka egna motiv. vi stod och tänkte i säkert tjugio minuter innan jag klämde ur mig, egentligen på skoj, att vi skulle skriva acne. så vi gjorde det. tycker egentligen det var skitsmart även om det är lite töntigt.
 
 
var handlar du kläder? vilka butiker och vilka secondhand?
har inte haft pengar att shoppa på hur länge som helst men när jag har lite pengar blir det typ weekday och hm(butiker) och emmaus, beyond retro, stadsmissionen och myrorna(2hand). om jag har lite mer pengar går jag helst till american apparel, urban outfitters eller acne(butiker).

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0