2012-10-17 @ 00:00:00
var hår. och gjorde ett glatt maxcollageinnan min pw. och vi testade studentmössor(!!!!)
morgonkaffe. och kvällspeace
mamma myste en söndagkvällstod i harriets hiss och var häftig. och tycker om mitt rum.
mådde bra dagen efter davids fest. och hannah på festen.
killergame-nojj. och loppishögen.
promenerade. och körde en sådan.
såg glad & röhårig ut. och har en söt hundis.
drack kaffe med alina på min lediga dag
te & mandarin. och hundis.
speglar mig. och fotar mig.(heh)
gick secondhand & hittade strassaxlar.
hannah. och wendy

Kommentarer:
Postat av: Ronja

Vilken fin blogg du har, söt tjej !

Svar: åh tack!!
Lydia

2012-10-22 @ 14:22:27
URL: http://ronjacarolina.blogg.se


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0