2012-10-11 @ 10:06:21

jag ligger hemma för att jag märker att det slagit slint i mitt huvud. min ursäkt till pappa för att bli sjukanmäld var att jag inte vill gå till skolan och att jag mår psykiskt dåligt. jag gör typ det men det är för att jag fastnar i saker. därför behöver jag skriva ner det. och dåhamnar det på bloggen. allt är inte värdelöst men vissa stunder känns det så. och jag gör pyttesmå grejer till enorma. jag är inte deprimerad och kommer inte bli det. men jag är definitivt mer låg under den mörka halvan av året. men jag har egentligen så mycket att se fram emot. att jag borde vara glad. men det är enklare att skriva när jag är ledsen. då är jag, tyvärr, som mest kreativ.
jag ska ta en kopp kaffe. och ta en lång promenad. rensa mina mörka tankar.


Kommentarer:
Postat av: Idalallaa

Även om det känns orkeslöst och omöjligt så kan det va bra att bara ta dig till skolan och ta sig ifrån hemmet för annars är det så himla lätt att man bara går ner sig och som du skrev förstorar saker. För allt blir ju mycket värre när man är ensam med tankarna. Om man för in glädje i sitt liv är det enklare att komma över det som känns så äckligt tungt, och det är svårt att skapa glädje på egen hand. Och nu kommer jag med det lökiga gamla vanliga meningen men om du bara vill får ur dig skiten så är det bara att prata med mig, även om du inte ens vet vad du ska säga eller vad som är fel. Älskar dig och jag vill ju att du ska må bra!

Svar: tack idiiiisss
Lydia

2012-10-11 @ 22:50:49
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0