!!

2012-10-31 @ 19:23:00
jag har brottats med en deppressiv känsla i flera veckor nu. grottat ner mig osv. jag har försökt avreagera mig genom att prata med mina föräldrar och vänner. ibland bara varit sur och tvär flera dagar. inte känt att jag ens kan vara glad över enkla grejer. det har verkligen varit jobbigt. jag pratade med en vän som tyckte att jag borde prata med någon. så jag nämde det inför min pappa och idag var jag på mitt första möte. en timmes prat. enkelt. inte krävande. inte jobbigt. inte tungt. men lättande. ja, så sjukt jävla lättande. gick ut med en läsbok och en skrivbok och ett äkta leende på läpparna. ska göra detta ett par gånger och ska skriva i en bok varje dag. mår redan bättre. och känner att en "ny" eller iaf gladare lydia är påväg! känns så himla skönt. 
 

Kommentarer:
Postat av: Anonym

åh vad härligt för dig!

Svar: ååh ja!!
Lydia

2012-10-31 @ 23:07:46
Postat av: L

Kan du inte svara på kommentarer? :-)

Svar: svarade ju på massa för någon dag sedan!! :) är inte alltid inne på datorn och bloggar och kan då inte svara på kommentarer såhär! gör det så ofta jag kan och orkar haha
Lydia

2012-10-31 @ 23:22:54
Postat av: azra

HEJA <3

2012-11-02 @ 22:08:57


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0