angående förrförra inlägget

2012-10-14 @ 19:51:46

fick två kommentarer om min vikt. grejen är att de kilona jag gick ner nu är de 3 kilona jag gått upp över sommaren. tror inte att det kommer rasa lika snabbt efter det här. det enda jag gör är att inte äta trots att jag är mätt, inte vitt bröd eller för mycket pasta och inte massa gott om helgerna(syndade ju dock igår lite). så jag bantar inte, utan försöker bara hålla min kost hälsosam! är väldigt tacksam att jag gått ner nu då jag aldrig förut fått snabba resultat. är jätteglad för detta! hoppas att jag kan hålla detta nu och bli ännu strängare. det var så mycket enklare än jag trodde.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Lyckost dig :( kan du inte visa mer kläder/stil???

2012-10-14 @ 22:02:40
Postat av: Anonym

Lyckost dig :( kan du inte visa mer kläder/stil???

Svar: har inte precis en modeblogg, men gör ju det ibland, när jag orkar typ haha
Lydia

2012-10-14 @ 22:02:40
Postat av: Anonym

duktig du är!

Svar: å tack!!
Lydia

2012-10-15 @ 18:29:44
Postat av: B

"hoppas jag kan hålla det här nu och bli ännu strängare" Den meningen skär i mig som en kniv. Kanske för att jag har tillbringat alldeles för många veckor på sjukhus med tvångsmatning. Kanske är jag bara paranoid, men tro mig, ingenting blir bättre av att kunna räkna revbenen.

2012-10-17 @ 07:58:23
Postat av: Lova

Håller med ovanstående.

2012-10-17 @ 16:27:40


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0