svartvitinsta

2012-10-03 @ 16:30:00
lite halva jag sådär
leo slickade tallriken och jag hade fashion kläder
var asglad och satte upp en remsa emmaboda över sängen
wendy tittade på naturprogram och vi blev med ipad
fotade till min bloppis och kurerade mig i bubbelbad med kaffe
smygfotade och åt äppelpaj
fyndade adidaströja och fikade med hannah och harriet
kom underfund med att böckerna mest pryder mitt golv nuförtiden och gick morgonpromenad med hundis
kaffe och kjol
lyssnade på beyonce och vaknade(hehehehehh)
leo körde också peace och jag var gadis
"firade" 100 dagar till 18(nu 89) och var lite sådär
var starstruck (lars wallin) och lillleo
 

Kommentarer:
Postat av: Matilda

Jag är jättenyfiken på vart din Acne-tygpåse kommer ifrån? Hittar inte den någonstans.

Svar: den har jag gjort själv.... haha
Lydia

2012-10-11 @ 18:18:15


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0