.

2012-09-25 @ 15:44:00
det svider i mina ögon och dunkar i mitt huvud. och jag har haft ständig gåshud sedan jag kom in i skolan imorse. jag vet inte om det är rastlösheten. ovetandet. drömmarna. bristen på sömn. min överflödiga lycka. stress. inbillning eller faktiskt ännu ett utbryt av sjukdom. jag åkte hem och skippade matten som var sista lektionen. plötsligt på bussen kände jag mig gråtfärdig utan anledning. efter att ha gått upp en åttiostegstrappa upp till bildsalen tidigare idag togs all energi som funnits i mig den senaste veckan ifrån mig. allt hopp. all glädje. all energi. allt. 
ligger i sängen och stirrar upp i taket. doftmolnet från att jag testat tre olika bodysplashs som jag fått av mamma trängs på den lilla ytan i rummet. och jag vill verkligen sova. men jag borde verkligen plugga.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0