det blev rött(lila)

2012-09-01 @ 13:27:00
är efterklok och försöker övertala mig själv att jag var barbent igår för att det var sista officiella sommardagen. men jag gick in hösten barbent också. 
igår satt jag ihoptryckt i ett badkar åt fel håll. med avdomnade tår, knäna i ansiktet och ett alldeles för litet linne med något sorts kräldjur på sägandes "i like you". mitt hår gick från brunt/blont till rosa till klarrött till blodrött och när det väl torkat svart/rött/lila. jag och harriet åt nudlar och åkte sedan iväg i spöregnet till tess och drack vin och pratade och lyssnade på hits for kids och åt kladdkaka. 

Kommentarer:
Postat av: nadde

Så fin du är!!!

Svar: åå tack
Lydia

2012-09-01 @ 16:40:45
URL: http://skojabara.tumblr.com
Postat av: Lova

Var köper du dina mysiga tröjor?

Svar: vet inte vilken/vilka du syftar på, men de flesta har jag fått, hittat eller fyndat. så är nog inget som finns i butik nu. men kolla i föräldrars garderober och butiker du inte ofta kollar i!! även 2hand!!
Lydia

2012-09-01 @ 23:17:28
Postat av: Rakel

Sååååå fint!!!! Var är din coola mössa ifrån??? sägsägsäf

2012-09-05 @ 12:36:32


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0