tack

2012-09-24 @ 20:59:22
alltså åh. har fått typ världens finaste kommentarer den senaste tiden. där ni skriver att jag verkar äkta. att jag är vacker och fin. att jag skriver fint och på ett bra sätt. att jag har fina kläder. ett fint rum. ni frågar med jämna mellan rum var mina kläder kommer ifrån och hur jag gör med mitt hår. 
det är så fint. trots att det oftast är anonymt, eller ett namn som egentligen inte säger mig någonting. blir alldeles lycklig i hela kroppen och är så lycklig över så himla mycket just nu. vill spara lite glädje till den eventuella vinterdepressionen i en liten fin burk. mycket fint i detta inlägg. aa. men ni är fina. puss tack.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0