en liten historia

2013-02-10 @ 00:10:00

något som jag utelämnade från denna blogg i säkert sju månader var dessa otaliga nätter jag spenderade med samma människa. ja, allt började i mars förra året. något som har varit otippat och spännande, stundtals jobbigt men mestadels, speciellt den senaste tiden, bland det bästa som kunde ha hänt mig. mina känslor har vekligen gått upp och ner vad gäller detta. mitt i natten, mitt under en konsert i skogen på emmabodafestivalen berättade han att han tyckte om mig. i veckor vred jag och vände mig kring känslorna. jag visste inte. ibland ville jag inte. sen bara kom det. det tog kanske en och en halv månad för mig att inse att även jag fallt pladask på kärleksmattan. allt var inte hundra och vi pratade knappt i skolan med varandra. men med kylan blev vi allt tightare och desto fler nätter spenderade vi tillsammans. det var inte längre sommarlovslyx. eller helglyx. det var vardagslyx. 

jag kan följa hela vår historia i mitt låsta dokument jag har på datorn. här är några snuttar. ta det med en nypa salt, skriver oftast när jag är ledsen = mycket tankar.

"mmm har pussats hela morgonen och vet inte vad jag ska ta mig till. det är så himla bra, men samtidigt känner jag att jag aldrig kommer bli kär i honom." 20120505

"en natt blir längre än en annan. en timme känns som tre och en dag lika så. ingenting går snabbare i min väntan. min väntan att få sträcka mig, den lilla centimetern, för att pussa dig på munnen, ta ett starkt grepp kring din midja, titta dig i ögonen och berätta att jag tycker om dig så himla mycket."... "kommer inte klara av om det inte blir bra. jag kommer gå sönder. kommer verkligen gå sönder. i tusen miljoners miljarders biljarder delar." 20120903

"när jag nu kommit på att det enda som är bra i mitt liv är du. tycker om dig så himla himla mycket." 20120927

"det enda jag vet just nu är att oavsett hur många tårar som eventuellt faller ikväll så är det av lycka. jag är så oerhört tacksam och lycklig. jag är tacksam och lycklig för att jag har funnit den bästa killen någonsin." 20121103

"ibland är jag dum och tänker att det kanske inte ens kommer att finnas ett nästan vi till våren. du kanske inte håller min hand. eller pussar mig på pannan. eller kliar mig på ryggen. eller håller om mig. eller fingerpromenerar på armen. eller kysser mig i nacken. eller smeker min midja. eller utbyter leende och blickar under lektioner. eller kittlar mig så jag skriker. vi. som aldrig blivit ett helt vi. kommer sluta som vi. och bli du och jag. var och en för sig." ... "jag tror inte att du förstår hur mycket jag behöver dig. och oss. hur mycket jag tycker om dig." 20130130

imorse pirrade det i hela min kropp när jag vaknade och vände mig för att se hans blonda ruffs och följa andetagen i bröstet. det pirrade ännu mer när jag åkte hem och jag tänkte på allt som vi ändå har gjort. 


jag har somnat i hans armar. har vaknat i hans armar. spenderat hela dagar och kvällar tillsammans utan att lämna sängen förutom för att röka. stått ute invirad i ett nalle puh-täcke delat på x antal cigaretter utbytt x antal pussar. vi har suttit och sprungit och dansat och gått med sommar och alkohol i blodet. skrikit oss hesa. ignorerat varandra. delat ficka under de allra kallaste mornarna. gungat i duggregn. sprungit genom snöstorm. sovit på golvet i en tvättstuga. promenerat mitt i natten. 

simon är inte riktigt helt min. men jag tycker om honom så mycket så mycket så. 


allting har utvecklats på ett så fint sätt.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

åh. va fint

2013-02-11 @ 18:29:44
Postat av: Anonym

verkligen hur fint som helst.

2013-02-11 @ 18:41:16
Postat av: my

så himla fint, och kärleken är så läskig men ändå så satans bra.

2013-02-17 @ 14:01:24
URL: http://mwhys.blogg.se


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0