!!!

2013-01-18 @ 20:31:37
oj. fick nyss en fantastisk kommentar (den överst) på en månad gamalt inlägg där jag frågade hur ni hittade hit och lite så. jag fick fjorton fina svar och jag tänkte faktiskt dela med mig av dem. blir så himla glad. tack tack.
 
maja: nemen hej, bättre sent än aldrig kände jag! 
nämligen så att jag hittade dig på instagram och insåg att BAM vilken snygg stil bruden har! blev glad när jag upptäckte din blogg, och nu läser jag den varje dag. inspireras sjukt mycket av dig, du har liksom hjälpt mig lite att hitta mig själv utan attdu själv vet om det :) bussigt tycker jag!
 
alina w: jag såg först att någon som jag följde på instagram hade likeat en fin bild av dig på instagram. sen klickade jag vidare mig till din instaprofil och såg sen att du hade en blogg. och jag blev snabbt fast i den! har följt den nu i ca 3 månader. jag kollar din blogg minst 1 gång om dagen! jag tycker om den här bloggen väldigt mycket. du skriver på ett så fint sätt. och du är mycket vacker också!!
 
sarah: hej. jag hittade dig på instagram och jag kan inte sätta fingret på vad det är, men det är någonting med dig. jag tittar in hos dig när du har skrivit längre texter eller lagt upp någon bild.
 
carro: jag tror jag har följt dig i 4-5 månader nu. Tycker om att du berättar hur du känner och inte bara om vad du gör på dagarna. fortsätt vara som du är, vet att jag lätt skulle vilja vara som du.
 
frida: hej! Jag hittade dig på instagram, tyckte du hade fina bilder i ditt galleri och ett unikt, vackert utseende! du verkade speciell på ett sånt där bra sätt du vet så jag kikade in din blogg. följer dig sen någon månad tillbaka på bloglovin (och insta hehe) känner igen mig i dina texter och det är så skönt att veta att man inte är ensam om att tycka och tänka vissa saker och känslor. tack! 
älskar din stil btw 
hejdå!
 
jag såg att min vän hade gillat ett flertal av dina bilder på instagram så jag kollade in dom och typ blev käri dig. du är sjukt vacker och skriver så fint! hittade alltså din blogg på instagram och kollar in i princip varje dag :)
 
via twitter, kollade väl in här första gången typ i mars i år och kollar här lite då och då! läser din blogg för att du är stört snygg, tar fina bilder och skriver mysigt.
 
hittade dig via instagram för några månader sen. kollade igenom dina bilder, du verkade stört skön så jag gled in här och nu är jag här dagligen. ditt utseende och dina bilder är väl det som får mig att stanna :)
 
fredrika: vet inte riktigt när jag kom hit eller hur, men det var länge sedan, 2011 i alla fall. Du ser så mysig ut och du skriver attans fint så jag stannar nog ett tag till, om det är okej?
 
nellie: hittade din instagram i våras (vet ej hur) och älskade den på något sett. det var så jag kom till din blogg också. det har bara blivit självklart på något sett att följa den. gillar din blogg för att den är så personlig och bara bra helt enkelt. jag följer på bloglovin så får upp alla nya inlägg. har också alltid tyckt du skriver så fint.
 
emelie: följer dig på bloglovin, för jag hittade dig på tumblr och tyckte om dina bilder så att jag gick in på din blogg med! :) du är riktigt fin och jag älskar (som uppenbarligen många andra av dina följare) dina ögonbryn och ditt unika utseende därför! :D
 
emy: följde dig på twitter och hittade din blogg när du länkade eller nåt :))
 
matilda: jag började följa dig på bloglovin för kanske en månad sen. hittade hit genom instagram!
 
jag hittade dig först på twitter och sedan din blogg via instagram!

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0