+

2013-01-09 @ 17:47:21
var djup idag. och satte upp min lilla men fina kepssamling.
vaknade under ett snötäcke uh. städade och tog en paus.
satte på mig en stureplanssweater och fick en stor hand. hängde i luva.
vi köpte bakispizza 2013 och jag var 18 och rökte.
efter tolvslaget satte de sig i snön och var glada. dagen innan taggade jag 18 och gick i mina nya skor.
fyndade mina älskade platåisar på mellandagsrean och såg ut så.
bytte namn till klamydia på instagram. fick en hufkeps i julklapp.
var glad någon minut på julafton. och ledsen dagen innan.
jag och olivia åkte på julknytis hos harriet. blottade mina anklar i minusgraderna.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0