.

2013-06-11 @ 22:37:18
en vecka har gått av, vad vissa vill kalla det, arbetslösheten. en veckan sedan vi sprang med skorna i handen upp på scenen i det mest euforiska tillstånd jag någonsin varit i tror jag. sedan jag förvirrad som ett barn på ikea letade efter min skylt. sedan vi dränktes i öl och dansade på en lastbil runt stockholm.
och nu vet jag varken ut eller in. känns som att jag befinner mig på botten av en mörk bassäng och knappt vet var ytan är. 
det har gåtts på mottagningar. det har druckits otaligt med glas vin av bubblande slag. rökts otaliga cigaretter. utbytts otaliga pussar. 
och energitanken som finns i min kropp inför summerburst och ayia napa är inte fulladdad. jag vet inte var jag ska få energin att dansa två + sex hela kvällar och nätter. det blir väl till att koka upp en massa ny stress så att jag inte blir sjuk eller något. sedan ska jag rehabilitera mig i skåne. 

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Har du kik?:)

2013-06-16 @ 18:17:42


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0