.

2013-03-29 @ 20:47:05
ligger på två madrasser på golvet i samma rum som hela min familj ska komma att sova de närmaste tre nätterna. jag har magknip, huvudvärk och ångest. kväver mig själv med tankar om mina vänner och att få spendera första dagarna på lovet med dem. det riktigt värker i varenda del av min kropp. jag kan inte koppla av och tänka att det är skönt att komma hemifrån, träffa släkten för att sedan bli så lycklig när jag väl får träffa alla igen. men kan inte tyckas vända tankarna. vill bara ta bussen till halmstad för att sedan ta tåget hem. jag är bara borta till på måndag men det känns som en evighet redan nu. tänker att jag ska sova, dricka kaffe och promenera bort tiden här. och försöka att vara glad och svara på hur det ska bli att gå ut skolan och berätta om hur jag inte tänker plugga vidare och hur jag inte tycker att jag målar bra och hur dålig jag är som människa och hur jag träffat min kille och om jag har mycket i skolan sista tiden och och och. kan man inte bara snacka lite casually om roliga grejer på släktmiddagar? jävlahelvetesfitthorskit. 

Kommentarer:
Postat av: Linn

Åh lydia, känner precis likadan!!

2013-03-31 @ 00:15:29


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0